Spotřebitel má právo na výměnu výrobku odpovídající kvality u prodávajícího, u kterého byl zakoupen, pokud mu výrobek nevyhovoval tvarem, rozměry, stylem, barvou, velikostí nebo za jiných z důvodu, že jej nelze použít k určenému účelu. Spotřebitel má právo na výměnu zboží odpovídající kvality do čtrnácti dnů, kromě dne koupě. Výměna kvalitního zboží se provádí: • pokud nebyl použit • pokud je zachována jeho původní vzhled • spotřebitelské vlastnosti, těsnění, štítky • zúčtovací doklad/faktura vystavená spotřebiteli společně s prodaným zbožím Záruční podmínky 1. Záruční doba začíná ode dne prodeje. 2. Záruka se vztahuje na všechny produkty v našem katalogu. 3. Výrobce poskytuje bezplatnou opravu výrobku pouze v případě zjištění výrobních (továrních) vad. 4. Záruka se nevztahuje na tyto případy: • Pokud u výrobku došlo k neoprávněné manipulaci nebo došlo k pokusu o vlastní opravu. • Jsou-li zjištěny neoprávněné změny designu produktu. • Pokud výrobek nebyl používán v souladu s určeným účelem nebo v podmínkách, pro které nebyl určen. • Pokud byl výrobek používán s příslušenstvím, které nebylo dodáno výrobcem. • Pokud je zjištěno poškození výrobku způsobené nesprávným připojením k elektrické síti. • Jsou-li uvnitř nábytku stopy po udržování mokrých a vlhkých věcí, dále delaminace, praskání a bobtnání fasádních dílů a částí karoserie v důsledku přímého kontaktu s vodou. 5. Záruka se nevztahuje na následující poruchy: • Mechanické poškození, vnitřní i vnější, způsobené nesprávnou přepravou, instalací a provozem výrobku. • V případě porušení pravidel a podmínek provozu výrobků uvedených v návodu k obsluze. • Poškození způsobené žíravinami a kapalinami dopadající na povrch výrobku. |